recent posts

BEST OF 2015

2016/01/05

Chciałabym wszystkim bardzo serdecznie podziękować za to, że byliście ze mną przez ostatni rok. Zaczęłam się przykładać do tego bloga od stycznia ubiegłego roku. Przez ten czas uzbierałam ponad 600 tys. wejść, 900 obserwatorów na bloggerze, ponad 20 tys. obserwatorów na instagramie, ponad 3 tys. polubień na facebooku i ponad 7 tys. widzów na Snapchacie czy Youtubie. Jestem wam dozgonnie wdzięczna za to, że zawsze mnie wspieracie, czytacie moje wyplociny, oglądacie moje filmiki i snapy, podchodzicie do mnie w różnych miastach i robicie zdjęcia. Wasza obecność sprawia mi niewiarygodną radość. Dzięki blogowi moje życie nabrało barw. Postowanie stało się moją pasją. Rozwijam się z każdym dniem. Nauczyłam się systematyczności. Jestem pełna determinacji, a w mojej głowie mam miliony pomysłów na sekundę. Niedługo planuję otworzyć stronę internetową i chcę rozwijać się dalej. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną przez kolejny rok. Nie może Was tu zabraknąć! W sporej mierze to wy tworzycie tego bloga. 

Dziękuję Wam za ten 2015 rok!
2016 będzie jeszcze lepszy!


STYCZEŃ 01


LUTY 02


MARZEC 03

KWIECIEŃ 04


MAJ 05


CZERWIEC 06

LIPIEC 07


SIERPIEŃ 08




WRZESIEŃ 09


PAŹDZIERNIK 10


LISTOPAD 11

GRUDZIEŃ 12

A który miesiąc jest waszym faworytem?

36 komentarzy:

  1. Ola, wszystkie Twoje zdjęcia są IDEOLO! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Sierpień -październik❤❤
    Zazdroszczę 600 tysięcy i 900 obs to wielki sukces jak w rok ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super post! Październik-wesług mnie-najlepszy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza te z września!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Sierpień najlepszy, drugie miejsce lipiec 💕💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Październik 💜

    OdpowiedzUsuń
  7. Grudzien, jestem zakochany
    www.czytelnekratki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w zdjęciach z maja, ale wszystkie są fenomenalne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes cudowna :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwiec i październik, nie potrafię wybrać💘

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały rok świetny, dla mnie najlepsze te letnie sesje <3
    www.maya-maay.blogspot.com *click*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w ostatnim zdjęciu! 💙
    Może zrobisz notkę o postanowieniach noworocznych, jeśli takie masz?

    www.enubinnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie moje ulubione sesje to, ta z okularami z sierpnia
    i z Emmą z grudnia <3
    Ola, coś ostatnio mało snapów nagrywasz, naprawdę wielka szkoda
    nagrywaj więcej, wszyscy na to czekamy
    uwielbiam Cię, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafię wybrać ulubionego miesiąca! Wszystkie zdjęcia są cudowne!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  15. Październik i Lipiec 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Do moich ulubionych należą sesja z czerwca, 2 pierwsze z sierpnia i ta z grudnia! ;)
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. w sierpniu cudowne zdjęcia i ten jeszcze wakcyjny klimat <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Moja ulubiona sesja to ta z pażdziernika :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie zdjecia sa piekne, jednak maj zdecydowanie wygrał. Zycze Ci jeszcze wiecej sukcesow w 2016r.😍💞💕

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia :) Dla mnie każdy miesiąc miał w sobie coś urokliwego :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham twojego bloga, wszystkie zdjecia sa takie supi! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Sierpień i kwiecień- coś pięknego ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko jaka jesteś śliczna! Strasznie mi sie spodobał twój blog :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Życze ci żeby był o wiele lepszy ten rok od poprzedniego :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. grudzień zdecydowanie!! ty i Emma, dwa ideały

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakim obiektywem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  27. Sierpień wymiata ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sierpień !
    Pomysłowość i zaradność sprawiły, że osiągnęłaś swój mały sukces. Życzę Ci więcej takich sukcesów na kolejne lata ;)

    emipodgorska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. przez ten czas naprawdę niesamowicie się rozwinęłaś i rozwijasz dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Ci takich statystyk :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń