recent posts

๑۩۞ Sisters Summer ۞۩๑

2015/07/07


Rupert Holmes - Escape The Piña Colada
Hej
Jak pewnie zauważyliście, słońce daje teraz całkiem nieźle popalić! Wychodzenie z domu opłaca się tylko w godzinach wieczornych, ponieważ samowolne wychodzenie w środku dnia, można uznać za samobójstwo. Wiem co mówię! Do Polski przyjechała moja siostra cioteczna z Londynu, więc nie chciałyśmy tracić czasu i jak najlepiej go spędzić. Patrząc na nas z jednej strony, jesteśmy zupełnie inne; mamy inne zainteresowania, mamy innych znajomych, słuchamy innej muzyki i wolimy zupełnie inne typy ludzi. Jednak cały czas jesteśmy siostrami! Siostrzana moc cały czas nam towarzyszy i rozumiemy się bez słów. To naprawdę niesamowite, że pomimo jak bardzo się różnimy, dogadujemy się najlepiej na świecie. Inne zainteresowania łączą się w małym stopniu i zawsze wymyślimy coś ciekawego razem. Dziś pojechałyśmy na rowery totalnie bez celu. Wylądowałyśmy gdzieś lekko poza Kielcami, pogryzły nas różne owady, przechodziłyśmy przez różne pola i krzaki przy tak mocno prażącym słońcu. Przy tym wszystkim jednak bardzo dobrze się bawiłyśmy.

Miłego dnia,























OUTFIT
Okulary- CHOIES
Crop top- ROMWE
Spódniczka- CHOIES
Buty- SheIn

ZDJĘCIA
Wiktoria Skuratowicz | Canon 1100D, 75-300III


Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro

37 komentarzy:

  1. Olu świetna notka ale albo mi się wydaje albo twoja przepiękna twarzyczka jest bardzo zmęczona tym ciągłym upalem ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Ja z moją siostrą jesteśmy cały czas na basenie to jedyny sposób aby być na dworze i jednocześnie nie ''umrzeć" z gorąca ;)

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rower! szukam coś podobnego ale nic mi się nie podoba :(

    www.mywayooflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm.... może powinnaś zobaczyć rowery Electra, są cudowne i cholernie wygodne. Mam rower z electry i jest serio świetny, no i zawsze pasuje do stroju ;)

      Usuń
  4. Jesteś taka śliczna!
    Ja pomimo tego, że często kłóce się z moimi siostrami nie wyobrażam sobie bez nich życia. Takie rodzinne więzi są mega ważne!
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że tak fajnie spędziłaś dzień ;) Czasami tak jest, że z osobami, z którymi mamy najmniej wspólnego najlepiej nam się rozmawia :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam KLIK

    Nowy post KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia tak bardzo są super i przypominają takie lato <3

    OdpowiedzUsuń
  7. niezła sesja rowerowa, bardzo fajna miejscówka. :) ja ostatnio po górach w tym upale chodziłam i przyznam szczerze, że dość ciężka ta przeprawa była. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. to taka siostrzana więź :D
    cudowne widoczki, opłacało się jechać
    pozdrawiam cieplutko!

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. opłaca się wychodzić na dwór w godzinach wieczornych, ale i tak jest ciepło i parno :/
    śliczne zdjęcia

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Cudowny Blog :)
    Obs/obs? Zapraszam http://agata-adamek.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest ten rower, który dostałaś od babci? jest śliczny

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z moimi siostrami jesteśmy bardzo różne, ale mimo to (tak jak u ciebie) dogadujemy się i lubimy spędzać ze sobą czas. Świetne zdjęcia! :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjecia mówią same za siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że fajnie spędziłaś dzień. Świetne zdjęcia! Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądałaś! Też lubie jezdzic na rowerze z siostrą i przyjaciółkami :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo z moja siostrą cioteczną. Tyle, że my mamy podobne zainteresowania, az identyczne haha Ale rozumiemy sie bez slow. traktuje ja jako przyjaciolkę i jako prawdziwą siostrę. Nie ma nic lepszego niż taka więź z druga osobą.
    Masz cudowny rower! ja już nie mogę sie doczekać wycieczek rowerowych z kuzynami.
    Spodnica niesamowita
    Pozdrawiam Mój Blog - klik! B)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :) Czy one były robione na Wietrzni obok Geoparku? Mieszkam niedaleko dlatego jestem bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mam rodzonego rodzenstwa, ale mam brata ciotecznego, z ktorym takze mam takie swietne kontakty i traktuje go jak prawdziwego brata! Tez zawsze jak przyjezdza swietnie sie bawimy :3

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny zestaw! super top :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 zdjęcia mnie zaczarowało *>*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieważne dokąd, ważne z kim.
    Ja niestety nie mam siostry rodzonej ani wielu ciotecznych, czego bardzo żałuje.
    Fajnie, że ty ze swoją się dobrze dogadujesz.
    Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale sliczne sa zdjecia z rowerem!
    to, ze sie roznimy wlasnie jest czyms najlepszym :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna spódnica i top:) urocze zdjęcia:)
    pozdrawiam!:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne widoki a rower prześwietny !

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz, bardzo mi się podobają twoje buty!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie sliczne zdjęcia *.*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie potrzeba nawet opisu, widać że świetnie spędziłaś czas!
    --------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne zdjęcia Olcia! :)

    Blog Mel ->KLIK Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, uroczo wyglądasz💜 Piosenka💞💞

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, że spędziłaś świetny dzień. Masz przepiękny rower :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Potwierdzam jest naprawdę gorąco, chociaż już teraz mniej. Ja ostatnio pojechałam w góry, tam to dopiero było upalnie. Ale lepiej korzystać z wakacji i gdzieś iść niż kisić się w domu. ;)
    Piękne zdjęcia. ;)
    Pozdrawiam Ciebie i Twoją siostrę cioteczną ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna stylizacja, zakochałam się w tym crop topie! ale zastanawia mnie czy było Ci wygodnie w tych butach na rowerze? :D

    OdpowiedzUsuń