recent posts

๑۩۞ Fish ۞۩๑

2015/07/16



kyle andrews - sushi




























CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM BARDZO!
Za to, że pomogliście mi w konkursie na Facebooku.
Dzięki Wam widzimy się 22 sierpnia na koncercie Violetty w Warszawie!
Pomagacie spełniać małe marzenia.
Wszystkim polecam obejrzeć ten serial, gwarantuję, że Wam się spodoba.

Jeszcze raz dziękuję, nie wiem co bym bez Was zrobiła,





OUTFIT


Okulary- BornPrettyStore
Tunika- ROMWE
Bluza- SheIn
Buty- VAGABOND
Torebka- ROMWE

ZDJĘCIA


Beata Ptak | Teatr Lalki i Aktora "Kubuś" | Nikon D3100, Nikkor 35mm,  f/1.8G

Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro


33 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie jadę na ten koncert tylko poluje teraz na bilet z najlepszym miejscem :)
    Również to będzie spełnienie moich marzeń ;)
    W którym rzędzie albo w którym sektorze masz miejsca? :)

    http://jeyjuliet.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia, coraz lepsze. Gratuluję biletów!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia! <3 Super, że udało Ci się spełnić marzenie.

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia :o Tak w ogóle dzięki tobie uzależniłam się od "The Pina Colada Song" :D
    Mam nadzieję, że kiedyś wpadniesz do mnie: oliivus.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju Olka jesteś strasznie piękna!! świetne zdjęcia!! wszystko jest idealnie, kocham odwiedzać Twojego bloga!! na snapie mówiłaś o estetyce zdjęć, Ty ją masz!! MIŁEJ ZABAWY NA VIOLCE!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu na koncert
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że mogłam pomóc i gratulacje!;) O całej akcji dowedziałam się z aska Poli:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejkuuu, Ola, jaka ty piękna jesteś, i te zdjęcia boskie! <3 Kocham kocham kocham. I gratulacje!

    http://astraldialogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja zdjęciowa, outfit również mi się podoba, taki niebanalny :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygrania biletow, ciesze sie, ze moglam pomoc :* jak wstalam rano i zobaczylam jaka jestes szczsliwa na snapie, od razu jakos lzy w oczach mialam! a co do stylizacji to jestem w niej zakochana, we wszystkim, w zdjeciach, w bluzie/plaszyczku, w tle, w caloksztalcie!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w zdjęciach *-* Cudne są ;)
    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta bluza jest świeetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygrania tego biletu! :)
    Mega śliczne zdjęcia ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wish-list-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia <3 super bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak sie ciesze, ze w koncu ktos, kto oglada violette i nie ma 8 lat!:) naprawde, kochalam ten serial i bardzo sie ciesze, ze jedziesz na koncert. Nie zapomnij zdac relacji na snapie!
    A zdjecia sa przecudowne, ten obiektyw to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. super sa te zdjecia z bankami! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę, że udało Ci się wygrać ten konkurs!
    Trzymałam kciuki za Ciebie:)
    Śliczne zdjęcia i w ogóle masz takiego cudownego bloga:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! świetna jest to transparentna bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ nie ma za co. Jak mogę i potrafię zawsze pomogę <3 Super zdjęcia, ja tam chce :(
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne zdjecia, udanego koncertu Violetty, tez chcialabym pojechac, ale niestety sie nie uda

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Snapowicze mają lepiej! Gratuluję wygranej, dopingowałam cię cały czas.
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  24. Od początku wierzyłam w to, że wygrasz! :)
    Świetne zdjęcia!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie jest to miejsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zwykle niesamowite zdjęcia, a te buty są po prostu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygrania biletów, z pewnością na koncercie będziesz się świetnie bawić!
    Jak zwykle zdjęcia zachwycają, jesteś baaardzo fotogeniczna:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznee zdjęcia ! :D

    http://zdrowopsychiczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń