recent posts

๑۩۞ Jurapark Bałtów ۞۩๑

2015/07/11



Hej
Dziś razem z siostrą oraz jej tatą pojechaliśmy do Juraparku w Bałtowie. Jest to miejsce, w którym możecie się przenieść miliony lat wstecz i zobaczyć jak wyglądały dinozaury czy inne, różne stwory, którym nie udało się przetrwać do naszych czasów. Ostatnio byłam tam, kiedy miałam 11 lat, a to miejsce, od tamtego momentu się nie zmieniło. Wtedy byłam jeszcze podekscytowana takimi wycieczkami, jednak w tym roku bardziej liczyłam na zabawę w Parku Rozrywki, który wybudowali za naszymi stworkami. Jednak tu też się zawiodłam, ponieważ liczyłam na coś o wiele większego. Całą wycieczkę uratowało Oceanarium 3D, które bardzo mi się podobało oraz ekipa, z którą tam jechałam. Jeżeli macie mnie na snapchacie, to z pewnością mi się nie dziwicie! Także wycieczkę uważam za udaną! Dobrze jest czasem oderwać się od miasta i zobaczyć coś innego, szczególnie, że z Kielc do Bałtowa jest niecała godzinka.
Miłego wieczoru,







Spotkaliśmy również małego KOTOZAURA 



Wujek z Wiktoria (moja siostra cioteczna i jej tatuś)
















Ja i Wiktoria

OUTFIT

Okulary- CHOIES
Płaszczyk- SheIn
T-shirt- ROMWE
Spódniczka- CHOIES
Skerpetki- New Look
Buty- SheIn

ZDJĘCIA

Nikon D3100, Nikkor 35mm,  f/1.8G


Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro

28 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia <3
    Obserwuję!
    http://byjolanta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie spędziłaś dzień, co widać po zdjeciach! :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :))
    Mypetsviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O też tam byłam ;)
    Ale niestety w oceanarium już nie ;(

    http://zdrowopsychiczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, jakbym Cię już gdzieś widziałą ;d

    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, to zacznij a ja się odwdzięczę. miłego dnia! ♥
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście z siostrą mega podobne! Można wiedzieć ile ma lat? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam ostatnio jak chodziłam jeszcze do drugiej klasy podstawówki, czyli hmm... jakieś 6 lat temu. Zdjęcia z tego miejsca do dzisiaj przewalają mi się w półkach :D Niedawno się na nie natknęłam i zastanawiałam się, jak teraz wygląda to miejsce;)

    http://follow-dreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne miejsce, słyszałam o nim, ale nigdy nie dotarłam, bo z Krakowa trochę dalej jest niż z Kielc. ;) i fajnego kotozaura spotkaliście. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola zrobiłbyś notkę o tym jak schudłaś? Co jadalas i ćwiczyłaś? Bo nie mogę tego znaleźć na Asku 😪

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam w podobnym Junaparku :D
    piękne zdjęcia !
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit

    pamelasobus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://altruistycznarealistka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nigdy nie byłam w takim parku., chciaż mam nie dlaleko

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i stylizacja!! <3
    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na wycieczkę poza miasto, widać, że doskonale się bawiłyście! No i cudowna stylizacja, wyróżniasz się od innych jeśli chodzi o styl i to w Tobie uwielbiaam! :)
    www.taraspatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie piękne kolory! i słodkie buty:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia! Również tam byłam :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam tam 2 razy w życiu i miałam nawet jechać dzisiaj kolejny raz, ale nie mogłam :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w Jura parku byłam kilkanaście lat temu, ale bardzo mis się podobało wtedy. Teraz są waakcje to muszę namówić rodziców, żeby znowu się wybrać :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe zdjęcia:) Mam nadzieje, że da się naprawić buta, haha :')

    OdpowiedzUsuń
  22. miło spędziłaś czas, trzecie zdjęcie od końca jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia! Tak bardzo chciałam jechać żeby cię spotkać ponieważ mam 15 minut do Baltowa ale brak transportu niestety :/ może jeszcze kiedyś mi się uda! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia!:) polecam Ci wycieczke do Krasiejowa, tam jest genialny ten jurapark, warto tam pojechać, serio

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w Juraparku w Krasiejowie i podobało mi się tam. Świetne zdjęcia! Ładny płaszczyk :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń