ZŁOTA GODZINA

Z pewnością moja mina na zdjęciach niekoniecznie pokazuje, jak cieszę się, że te zdjęcia doszły do skutku. Zawsze marzyłam, aby mieć zdjęcia w tej sławnej "złotej godzinie". Uważam, że to najpiękniejsza pora letniego dnia. Zdjęcia może wyglądają jak z reklamy Pumy czy Nike, ale spoko to tylko H&M z działu piżam... Nie wiem, jak Wam wakacje mijają, ale u mnie dużo zmian i mało wolnego czasu (myśląc wolnego mam na myśli, że mi się nudzi). Pamiętajcie, że cały czas jestem z Wami na Snapchacie i Instagramie @aleksandracedro :)

Miłych wakacji!














You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się zdjęcia chudzinko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne klimatyczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne zdjecia, strasznie mi sie podobaja. Mam nadzieje, ze czesciej bedziesz dodawac nowe posty, bo uwielbiam zagladac na Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. więcej takich wpisów!! ☺

    OdpowiedzUsuń