recent posts

GREEN

2016/06/04
























A oto kolejny efekt kolaboracji. Uwielbiam współprace z nowymi ludźmi. Ludźmi z pasją, ze wspólnymi zainteresowani. Cieszę się, że internet tak otworzył mnie na innych. Dzięki temu nie boję się pokazywać siebie, nie boję się realizować pomysłów i spełniać marzeń. Otwartość na świat, na ludzi, na różne poglądy, na marzenia i nowe rzeczy, to jedna z cech, jakie w sobie ogromnie cenię. Jeżeli ktoś uważa, że otwartości nie da się nauczyć- jest w ogromnym błędzie, a ja jestem tego przykładem. Kiedy dzieciaki miały okres buntu w moim wieku, uciekały na imprezy, pluli rodzicom w twarz, ja siedziałam cicho zamknięta w swoim pokoju. Zaszyłam się w internecie i teraz... jestem tu. Dzięki Wam, Waszym słowom tym dobrym i tym złym nauczyłam się, że każdy z nas jest inny. Ile ludzi, tyle opinii. "A ludziów jak mrówków" :) Nie wiem gdzie bym teraz była i co bym teraz robiła, gdybym nie poznała tak dużej ilości ludzi, którzy nauczyli mnie tak wielu rzeczy. I nie chcę zgadywać. Otwarty umysł jest jak dar, dar z którym można się urodzić, ale też dar, który można odnaleźć i cieszyć się nim każdego dnia.

ZDJĘCIA
Kasia Zielińska (Ogromnie dziękuję, jesteś wspaniała!)

LOOK
bluza MISS TROUBLE // spodnie ROMWE // buty KEDS 

15 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, pasują Ci takie włosy! :D

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz genialnie! Strasznie podoba mi się cały look, a zdjęcia wyszły bardzo fajnie! Racja, warto być otwartym na ludzi :) Sama ostatnio się o tym przekonałam! A internet nie musi być tylko złem koniecznym, często otwiera nam nowe drogi ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! A ty Olu wyglądasz ślicznie w tych włosach :)
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja, podobnie jak i zdjęcia! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że kolor różowy mega ci pasuje! Śliczne, klimatyczne zdjęcia C:

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz cudowne wlosy!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 4 zdjęcie kocham najbardziej <3 a resztę kocham :D
    Pięknie wyglądasz!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała sesja jest na prawdę cudowna, przyciąga oko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham te zdjęcia <3

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, otwartości da się nauczyć, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa Olcia cudowne włoski i w ogóle wszystko idealne jak zawsze!♥

    OdpowiedzUsuń