recent posts

HAPPY BUNNY

2016/05/06


Długo mnie tu nie było, jak zwykle podczas całego roku robię sobie parotygodniowy "urlop" od bloga, nagrywania i całego internetu. Podczas całej majówki skupiłam się na oglądaniu "Vampire Diaries" i powiem szczerze, że się WCIĄGNĘŁAM. Zaczęłam oglądać we wtorek tydzień temu, a dziś mamy piątek. Jestem w połowie czwartego sezonu i ostatnio żyję tym serialem.
Pogoda dopisuje i wakacje są coraz bliżej. Cieszy mnie to, że upominacie się o post z cyklu "x miesięcy do wakacji", postaram się za taki w najbliższym czasie wziąć. Przez tydzień nie miałam dostępu do komputera, więc nawet nie szukałam rzeczy do notki. Mam nadzieję, że Wy bardziej ciekawie spędziliście swoją majówkę, a ja chętnie poczytam o tym w komentarzach. Bardzo się cieszę na obóz z Wami, do którego pozostało już tylko 68 dni! Miejsca wciąż są, więc jeżeli chcecie jeszcze się załapać wejdźcie w link TUTAJ i dowiecie się więcej!









Czapka PATRYK WOJCIECHOWSKI // Polo RALPH LAUREN // Ogrodniczki ROMWE // Plecak LOLITASTORE.STORENVY.COM // Buty VAGABOND

-DAILY-











14 komentarzy:

  1. Super post! cudowne zdjęcia ! Plecak jest piękny i wszystkie outfity. Ja też ostatnio miałam przerwę od blogowania :)
    zapraszam Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Jak zwykle super klimat zdjęć, ogrodniczki są mega a plecak to już wgl <3 Ja całą majówkę spędziłam z moim chłopakiem po miesiącu rozłąki, też bez internetu :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja majówkę spędziłam w Warszawie, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, cudowny jest ten plecaczek!! I bardzo też podoba mi się twoja biżuteria. Cieszę się, że wraz z ładną pogodą powrócił Twój oryginalny i wyróżniający się styl, który zawsze u Ciebie podziwiałam. Uważam, że to dzięki niemu przyciągasz mnóstwo obserwatorów. Każdy Twój post ma swój własny urok.
    Pozdrawiam, cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz uroczo:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zrobiłam sobie taki odwyk od bloga i wszystkich social media. Przecudowne ogrodniczki, takich to ja jeszcze nie widziałam :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudowne! <3

    http://gabiderszniak.blogspot.com/ Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia się przepiękne <33

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem ogromną fanką Pamiętników Wampirów! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie oglądałam tego serialu, pięknie wyglądasz :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Ps: ten serial złamie Ci serce ale warto go oglądać dla Iana 💜

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Ps: ten serial złamie Ci serce ale warto go oglądać dla Damona (Iana) 💜

    OdpowiedzUsuń