recent posts

WINTER FEELINGS

2016/01/25


Chciałabym Was powitać kolejnym filmikiem na moim kanale. Nagrywanie takich video bardzo mnie cieszy, ale zauważyłam, że moich czytelników również. Jest to niezła zabawa, ale też duży wkład pracy. Jak pewnie zauważyliście, mam często takie przerwy w  nagrywaniu, nagrywam przez miesiąc, a później mam 2 miesiące przerwy. Chciałabym to zmienić, ale częste wyjazdy, szkoła i masa innych czynników trochę rujnują moje plany. W filmiki wkładam dużo pracy i przede wszystkim czasu. Nie mogę siąść w jednym miejscu w pokoju i nawijać przez pięć minut. Energia mnie rozpiera! Lubię jeździć, przebierać się w samochodzie i co chwilę być w innym miejscu! Przekazywać Wam trochę tej pozytywności, która we mnie siedzi!
A teraz chciałabym Wam przekazać trochę magii zimy.





płaszcz SHEIN // kapelusz H&M

11 komentarzy: